Zamówienie za 150zł to Darmowa
dostawa
Wypróbuj nasze produkty - podkreślą
smak i aromat potraw.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko,
adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,
wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu
wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem sprzedaży
3.Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SPEACE TREE
ul. Przemysłowa 7
16-010 Wasilków
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta,
telefoniczne pod numerem 639-810-561 lub droga e-mail d.kajewska@op.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt,
wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres
wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SPEACE TREE
ul. Przemysłowa 7
16-010 Wasilków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także
paragon lub fakturę.
W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje