W związku z informacją otrzymaną od Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego ws. produktu Kurkuma, marki własnej SPICE TREE, podjęliśmy niezwłocznie decyzję o wycofaniu ze sprzedaży  partii przyprawy Kurkuma pakowanej po 200 g oznaczonej partiami 310724, 230824 pakowanej po 1 kg oznaczonej partiami 050824, 120824, 260824 oraz 300724,010824 oznaczone datą minimalnej trwałości: 31.05.2025. 

1pxKONTAKT

+48 693 810 561 lub sklep@spicetree.pl

Suszone owoce

Bakalie

orzechy

Orzechy

przyprawy

Przyprawy

akcesoria wędliniarskie

Dodatki 

1px

          

         Zamówienie za 150zł  to  Darmowa 

                             dostawa 

 

                                

     

     Wypróbuj nasze produkty - podkreślą

 

                    smak i aromat potraw.

                            

  

1px Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko,

adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,

wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,

data zakupu oraz wystąpienia wady.



2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu

wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz  dokumentem sprzedaży



3.Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

SPEACE TREE

ul. Przemysłowa 7

16-010 Wasilków


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta,

telefoniczne pod numerem 639-810-561 lub droga e-mail d.kajewska@op.pl

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt,

wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres

wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

SPEACE TREE

ul. Przemysłowa 7

16-010 Wasilków

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także  

paragon lub fakturę.

W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium